Tuesday, February 08, 2011

Βραβειάκι...

Καλησπέρα σας!Τι κάνετε;;
Ελπίζω η εβδομάδα σας να έχει ξεκινήσει άκρως δημιουργικά και υπέροχα!
Ο καιρός είναι ανοιξιάτικος κι έχουμε αρχίσει ήδη να μην αντέχουμε να κλεινόμαστε στο σπίτι...

Σήμερα δε γράφω για να σας δείξω κάτι που έφτιαξα(αν και κάτι έχω κάνει),αλλά για να σας ανακοινώσω ένα βραβείο που μου έδωσε το κουνελάκι!!


Μου το έδωσε γιατί τρελαίνεται λέει για τις δημιουργίες της!!
Ευχαριστώ κι ανταποδίδω!

Οι κανόνες είναι να γράψω 10 πράγματα που αγαπώ και να το χαρίσω σε 10 blogs που αγαπώ!

Κάνω αντιγραφή και επικόλληση από προηγούμενή μου ανάρτηση,γιατί το έχω ξαναπαίξει το πρώτο μέρος της διαδικασίας και συνεχίζουν βέβαια να ισχύουν τα ίδια!

1 . Αγαπώ τα ανιψάκια μου!Και τα 7..
2. Αγαπώ την οικογένειά μου!
3. Αγαπώ τις φιλεναδίτσες μου!
4. Αγαπώ τη δουλειά μου!
5. Αγαπώ τα παιδιά όλου του κόσμου!
6 . Αγαπώ να δημιουργώ!
7 . Αγαπώ μια πρωινή σαββατιάτικη βόλτα στο κέντρο της Αθήνας με κατάληξη στο Μοναστηράκι για καφεδάκι και κουβέντα!
8. Αγαπώ τους χαμογελαστούς ανθρώπους!
9. Αγαπώ μια βόλτα στη φύση!
10 . Αγαπώ τις φωτογραφίες!
11. Αγαπώ να φεύγω τα σαββατοκύριακα και να αφήνω πίσω την κούραση της εβδομάδας!
12. Αγαπώ τη σοκολάτα!
13. Αγαπώ τις αναμνήσεις!
14. Αγαπώ το να αγαπώ και να με αγαπούν...έτσι απλά!!!


Και τώρα πρέπει να το χαρίσω εγώ σε άλλους 10!
Αχ!μου είναι πολύ δύσκολο..Πώς να ξεχωρίσω 10 από εσάς;;

Εγώ αλλάζω τους κανόνες!!Συγνώμη..
Το χαρίζω σε όλα τα blogs που παρακολουθώ και βρίσκονται στη δεξιά στήλη του blog μου!
Μέρα παρά μέρα μπαίνω και βλέπω τις εξελίξεις της παρέας!!

Ξέχασα να σας πω ότι η Faioula χαρίζει δωράκι!!Τρέξτε να προλάβετε μέχρι την επόμενη Τρίτη,γιατί πραγματικά αξίζει να έχετε κάτι από τα χεράκια της!!!

Φιλιά πολλά και μη σταματάτε να δημιουργείτε!!

7 comments:

  1. Το περίεργο θα ήταν να μην έχεις κάνει κάτι.. :) Σε ευχαριστούμε πολύ για το βραβειάκι! Αν μου δημιουργηθεί καμιά απορία για τον πηλό να μη διστάσω έτσι; Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Καλά το ρωτάς;;;;Εννοείται λΕλενάκι!!

    ReplyDelete
  3. Ειρηνάκι έχω giveway πέτα όποτε θες από το σπιτάκι μου να δηλώσεις συμμετοχή!!!

    ReplyDelete
  4. ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!..
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!

    ReplyDelete
  5. Σ'ευχαριστώ Lourdi μου!!

    ReplyDelete
  6. gratz για το βραβειάκι Ειρηνούλα!!
    πάντα τέτοια!
    καλό σ/κ!

    ReplyDelete
  7. Και σε σένα Chrisακι!!! Φιλιά!!

    ReplyDelete