Friday, February 25, 2011

Δεν πληρώνω,δεν πληρώνω...

Γεια σας blogογειτονιά!!Τι κάνετε;;
Ετοιμάζεστε για να βγείτε;;
Εγώ επέλεξα να καθίσω μέσα σήμερα,αν και σε λίγο θα το έχω ήδη μετανιώσει..
Γι'αυτό είπα να πέσω με τα μούτρα στη δημιουργία για να γεμίσω το βράδυ μου!
Αν και σε κανένα δίωρο θα μου "χτυπάει την πόρτα" ο Μορφέας..
Πολύ κουραστική αυτή η βδομάδα με συνεχόμενα ξενύχτια...
Όχι δεν είναι party animal,απλά και στο σπίτι μπορώ μια χαρά να το ξενυχτίσω..
Όταν έρχεται η έμπνευση,μπορείς να την αφήσεις και να πας για ύπνο;;
Δε σας έχω δείξει τίποτα γιατί δεν έχω τελειώσει τίποτα..ακόμα...
Έχω πάθει έναν scrapbooking-εθισμό αυτή τη βδομάδα..
Θα τα δείτε σε λίγο καιρό!

Από όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με τις κατασκευές,έπεισα τον εαυτό μου ότι δεν πρόκειται να δώσω χρήματα για πράγματα που μπορώ να τα φτιάξω και μόνη μου!
Δεν πληρώνω,έτσι απλά!
Εδώ και πολύ καιρό λέω στον εαυτό μου ότι θέλω ένα γκρι τσαντάκι...
Μικρό και γλυκούτσικο!
Σήμερα επιτέλους βρήκα το χρόνο να φτιάξω ένα!!

Αν και παιδεύτηκα πολύ μέχρι να βρω πώς να το κάνω ώστε να μην φαίνονται τα γαζιά και επίσης, 
πώς να βάλω μέσα χαρτονάκι για να είναι σταθερό,
τελικά τα κατάφερα!
Για δείτε!!




Καλό βράδυ σε όλους!!
Σας φιλώ!



33 comments:

  1. Καλά δεν το πιστεύω εσύ το έφτιαξες;; Είναι εκπληκτικό! Πολύ καλή δουλειά! Μπράβο Ειρηνάκι μου! Τι ύφασμα είναι αυτό;

    ReplyDelete
  2. Ναι Ρούλα μου εγώ!Αχ!δεν ξέρω τι ύφασμα είναι,πάντως το έχω πάρει από το ΙΚΕΑ,είναι αρκετά σκληρό και το παίρνουν συνήθως για κουρτίνες,ριχτάρια κλπ..Εγώ είπα να το κάνω τσαντάκι!! :pp

    ReplyDelete
  3. Ειρήνηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη που είναι οι οδηγίες καλό μου???????????????????????? Έτσι ξεροσφύρι μας πετάς το θεϊκό σου τσαντάκι στα μούτρα κι εξαφανίζεσαι?????????????????????? ΟΧΙ δεν θα περάσει αυτό!!!! Θέλουμε οδηγίες, θελουμε οδηγίες........

    (χι χι χι χι)
    Ε.Κ.ΟΔ. (=Επαναστατικό Κίνημα για ΟΔηγίες)
    Φιλιααααααααααααααααα

    ReplyDelete
  4. Ειρήνη, είναι τέλειο το τσαντάκι σου! Μπράβο!!! Και εγώ την ίδια γνώμη έχω: αφού μπορώ να το καταφέρω να το φτιάξω μόνη μου, γιατί να το αγοράζω! Πολλές φορές σταματάω μπροστά στην βιτρίνα, ακόμα και μπαίνω μέσα στο κατάστημα, μόνο και μόνο για να δω καλύτερα αυτό που αργότερα θα το φτιάξω στο σπίτι! όταν έχεις χρυσά χέρια- κάνεις και οικονομία(χι-χι-χι…) και έχεις μοναδικά, ανεπανάληπτα πράγματα!!! Σίγουρα τέτοιο τσαντάκι δεν θα βρεις δεύτερο ( όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο κόσμο ολόκληρο!) Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  5. πανεμορφο εγινε ειδα και αυτα που εχεισ κανει με τσοχα στο φεισ καταπληκτικα ολα ωραια χρωματα σχεδια μπραβοοο

    ReplyDelete
  6. Είναι πανέμορφο και το τέλειο γκρι!

    ReplyDelete
  7. Γειά σου κοριτσάκι με το όμορφο τσαντάκι!!!!!!
    Μεγάλη επιτυχία........ωραίο χρώμα...έχω κολλήσει με το γκρί φέτος.....μπράβο σου!!!
    Με τι το έχεις κλέισει?Κ το λουλουδάκι πολύ του πάει!!!Τι διάβασα...scrapbooking???
    Εγώ βάφω(!)...Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...ότι μπορούμε να φτιάξουμε...δεν το αγοράζουμε!!!
    Ουφ!...πολλά είπα....σε φιλώ κ σε καληνυχτώ!!!
    Μμμμάααακιααα!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ...ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ .....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ReplyDelete
  9. Μαράααααααααααααακι μου πόσο γέλασα!!!Αφού το ΕΚΟΔ ζητά οδηγίες θα τις έχετε σύντομα,αν και είναι απόλυτα ερασιτεχνικό νομίζω..

    Wonderful Life εννοείται ότι δεν αγοράζουμε τίποτα,γιατί όταν το φτιάχνουμε και το κάνουμε όπως το έχουμε φανταστεί και είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ και γλιτώνουμε και λεφτά για να τα ξοδέψουμε σε υλικά crafting βέβαια!!!

    Art at home σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Το χρώμα είναι η μεγάλη μου αγάπη και παντοτινή!!

    Σ'ευχαριστώ Maddie μου!Λατρεμένο το γκρι!

    Ελενάκι μου κι εγώ έχω κολλήσει με το γκρι τα τελευταία χρόνια..Αν και κάποιοι λένε ότι είναι χειμωνιάτικο χρώμα,εγώ το φοράω κάθε εποχή!
    Scrapbooking=μεγάλο κόλλημα τελευταία!
    Βάφεις;;Εννοείς τώρα και μπογιατζής;;;χιχι!
    Φιλάκια πολλά!!

    Κορίτσια φιλιά σε όλες!!Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

    ReplyDelete
  10. Ελενάκι ξέχασα!Με σούστα το έχω κλείσει.

    Foufoula μου σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!

    ReplyDelete
  11. τελειο !όμως τέλειο!μπράβο!είδες τα υφάσματα του ικέα?για ολες τις χρήσεις!

    ReplyDelete
  12. Πραγματικά όμως για όλες τις χρήσεις!Έχει πανέμορφα υφάσματα!!

    ReplyDelete
  13. Είναι μοναδικό!
    Μπράβο!

    ReplyDelete
  14. Πραγματικά, έχεις πολύ ταλέντο... Τι όμορφο που είναι! <3

    ReplyDelete
  15. Έφη μου και sugar plum fairy μου σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    ReplyDelete
  16. Μεγειά!!!!
    Μπράβο σου που τα κατάφερες να το φτιάξεις και μ'αρέσει πολύ αυτή η νοοτροπία του "δεν πληρώνω" ειδικά όταν το αποτέλεσμα τη δικαιώνει απόλυτα.
    Είναι πολύ πιο όμορφο απ'ό,τι θα μπορούσες να βρεις στα μαγαζιά και φυσικά ανεκτίμητο αφού είναι χειροποίητο.

    ReplyDelete
  17. Σ'ευχαριστώ Δέσποινα!
    Αυτό που τελικά είναι ανεκτίμητο είναι η ικανοποίηση που παίρνεις όταν έχεις καταφέρει αυτό που ήθελες!

    ReplyDelete
  18. eirini mou einai apla teleio!bravo sou!:-)

    ReplyDelete
  19. Καλά μιλάμε για καταπληκτικό τσαντάκι!!!!!!!!Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!!!!Καλό ΣΚ

    ReplyDelete
  20. Ναι αλλά να βγεις, να βγεις Ρηνάκι μου για να το κυκλοφορήσεις και να είσαι έτοιμη για τα κολακευτικά σχόλια που θα εισπράξεις!! Θα κλέψει την παράσταση σε ενημερώνω αν δεν έχεις ήδη γνώση! Περιμένουμε οδηγίες!!! Ανήκω και εγώ στο ΕΚΟΔ!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  21. Vally μου σ'ευχαριστώ!!

    Χρυσάνθη μου ήταν η πρώτη απόπειρα,αλλά μάλλον θα ακολουθήσει σύντομα κι άλλη!

    λΕλενάκι μου ακόμα κι αν δεν κυκλοφόρησε χθες,θα κυκλοφορήσει σήμερα!Τις οδηγίες θα τις έχετε σύντομα!

    Φιλιά σε όλες!!!

    ReplyDelete
  22. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ!!!!
    καλά κοπελα μου σε τι λαχτέρες μας βάζεις?
    !!
    και περιμένουμε και τις scrapbookοκατασκευές σου σύντομα^^
    Φιλάκια!

    ΕΚΟΔ ID Number 0123^^
    :P

    ReplyDelete
  23. τέλειο το τσαντάκι!!!! θα συμφωνήσω και εγώ!!! Μπράβο Ειρήνη!!!!!!!

    ReplyDelete
  24. ΕΙΡΗΝΗ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΙΚ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!

    ReplyDelete
  25. Chris μου σ'ευχαριστώ!Υπόσχομαι ότι θα έχετε τις οδηγίες,μετά το σαββατοκύριακο!

    Σ'ευχαριστώ Ιωάννα μου!Είπαμε τα χειροποίητα είναι και πιο όμορφα και πιο φθηνά και λόγος για να καμαρώνουμε όταν τα φοράμε-κρατάμε!

    Σ'ευχαριστώ Fey!Θα τις έχετε τις οδηγίες για να πειραματιστείτε κι εσείς!!!

    Φιλιά σε όλες!!

    ReplyDelete
  26. Καταπληκτικό τσαντάκι και το λουλούδι του δίνει άλλον αέρα,συμφωνώ απόλυτα με το "δεν πληρώνω" και συμπληρώνω:"αρκεί να τα καταφέρνω" και από ότι φαίνεται εσύ τα καταφέρνεις θαυμάσια. Καλό Σ/Κ.

    ReplyDelete
  27. Σ'ευχαριστώ Ολυμπία μου!!Θέληση αν υπάρχει και όλα τα καταφέρνει κανείς!
    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

    ReplyDelete
  28. Για αρχή αλλά και γενικότερα είναι πάρα πολύ καλό. Είμαι σίγουρη ότι σύντομα θα δοκιμάσεις και πιο ζωηρά χρώματα. Και όσο για το δεν πληρώνω φυσικά το ίδιο παθαίνω και εγώ. Μαγκιά μας!

    ReplyDelete
  29. Ούτε το μέσα μας έδειξες, ουτε την πορεία της κατασκευής...Πάντως υπέροχο, απότέλεσμα υψηλής ραπτικής!!!

    ReplyDelete
  30. πανεμορφο το τσαντακι σου! συμφωνω κ εγω γιατι να πληρωνουμε οτι μπορουμε να φτιαξουμε?

    ReplyDelete
  31. Πολύ όμορφο μπράβο!!Συμφωνώ και εγώ θέλω οδηγίες!!!!Όσο για το άλλο θέμα έχω και εγώ τη μανία να τα φτιάχνω όλα μόνη μου όχι από τσιγκουνιά αλλά από άποψη και ας με κοροιδεύουν οι φίλοι μου!

    ReplyDelete
  32. καταπληκτικό!!!εμενα με τη ραπτική δεν πιάνουν καθόλου τα χέρια μου!!
    το τσαντάκι σου μοιάζει σαν έτοιμο!!!

    ΥΓ.εφτιαξα σήμερα σκουλαρικία και νομίζω πως πέτυχαν!!περιμένω να στεγνώσουν!!!σε ευχαριστω πολύ!!!

    ReplyDelete
  33. Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες!!

    Αγγελική μου λατρεύω το ράψιμο,θα πειραματιστώ και με άλλα σίγουρα!

    Μαρίνα θα βάλω σύντομα τις οδηγίες κατασκευής και θα τα δείτε όλα!!

    Χειρότεχνο συμφωνούμε βλέπω..Λογικότατο!

    Εννοείται Λιτσάκι μου ότι εμείς οι "καλλιτέχνες" δεν το κάνουμε από τσιγκουνιά,αλλά επειδή τρελαινόμαστε να φτιάχνουμε πράγματα και κυρίως να τα αξιοποιούμε!!

    Ευδοκία σ'ευχαριστώ!Με ραπτομηχανή το έκανα το συγκεκριμένο,οπότε δε χρειάζεται να ξέρεις ράψιμο.Να τα αναρτήσεις τα σκουλαρικάκια να τα δούμε!!

    Σας φιλώ!!

    ReplyDelete