Sunday, June 05, 2011

Καλοκαιρινά περπατήματα...

Καλημέρα γειτονίτσα μου,τι κάνετε;;
Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχουμε!!!
Κυριακή σήμερα και μάλιστα Κυριακή καλοκαιρινή,άκρως ηλιόλουστη και ξεκούραστη,όπως αρμόζει στις Κυριακές...

Εδώ και μία εβδομάδα έχω ξεκινήσει να φτιάχνω σαγιονάρες και σανδαλάκια.
Είναι το "κόλλημα" της εποχής..όπως είχα το Πάσχα τις λαμπάδες,τώρα ήρθαν οι σαγιονάρες...
Για δείτε για να μου πείτε τη γνώμη σας...

Η πρώτη που έφτιαξα!Την είχα ξεκινήσει πέρυσι τοποθετώντας την κεντρική πεταλουδίτσα,αλλά δεν είχα προσθέσει τίποτε άλλο πάνω..Φέτος βρέθηκε μπροστά μου και την έφτιαξα!



Συνέχισα με αυτή.Μία δαντέλα που είχα σπίτι έγινε η έμπνευσή μου και δείτε...



Δώρο για τα γενέθλια της αδερφής μου τα παρακάτω σανδαλάκια 
στα αγαπημένα μου καλοκαιρινά χρώματα!



Σανδαλάκια και για μένα...



Και τέλος,ένα ζευγαράκι στις αγαπημένες μου γήινες αποχρώσεις!!



Αυτά τα νέα μου για σήμερα!!
Έχω κι άλλα να σας δείξω,αλλά αύριο...
Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!!!

52 comments:

  1. καλημέρα Ειρηνάκι μου, πόσο καλοκαιρινές είναι οι σαγιονάρες σου ,ζήλεψα είναι τόσο καλοκαιρινές!!! Μπράβο , καλό καλοκαιράκι να έχουμε κοριτσάκι μου!!!

    ReplyDelete
  2. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Νεραϊδίτσα!!Πάρε ένα ζευγάρι σαγιονάρες και δώσ'τους να καταλάβουν!!!
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  3. Τέλεια τα σναδαλάκια!!!Ειδικά της αδερφής σου ονειρεμένα. Και πολύ ωραίο σχέδιο σαν σανδάλι!εγώ δεν έχω βρει τέτοιο!θέλω!!!!Αχ με πρίζωσες τωρα. Μου ζήτησε κι εμενα μια φιλη αλλά τα χω 3μερες και τα κοιταω!παω να επεξεργαστω λίγο!!!Μπράβο ειρηνάκι!!

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ Φαίη μου!!Τα βρήκα σε μαγαζί που πουλάει χάντρες στο κέντρο της Αθήνας..Άμα ψάξεις θα βρεις κι εσύ!
    Κι εγώ μέχρι να ξεκινήσω δε μου έρχονταν ιδέες,αλλά όταν τα έπιασα...
    Περιμένω,λοιπόν,να δω και τα δικά σου!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Μπράβο σου βρε Ειρηνάκι μου!!!
    Είναι πάρα πολύ όμορφες κ άκρως καλοκαιρινές!!!
    Καλό μήνα κ καλό καλοκαίρι!!!!!!
    Φιλάκια!!!

    el.mar

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα Ειρηνάκι μου. Πάρα πολύ ωραίες όλες. Πολύ ωραίο το σχέδιο που έκανες για την αδερφή σου, όχι ότι τα υπόλοιπα πάνε πίσω. Τώρα που τα ξαναείδα μου αρέσει φοβερά το γκριγαλάζιο. Το χρώμα της αγριεμένη θάλασσας.
    Τελευταία έχω μανία να βάζω τίτλο σε ότι μου αρέσει. Γιατρέ να το κοιτάξω;
    Καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα. Φιλιά.

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα φίλη και γειτόνισσα!!! Ας τις θαυμάσω και από εδώ τις όμορφες σαγιοναρίτσες που έφτιαξες!!!! Είναι τέλειες, αλλά δεν μπορώ να σου κρύψω ότι ξεχωρίζω λίιιγο παραπάνω τα 2 τελευταία ζευγάρια!!! :)) Σε φιλώ!!!

    ReplyDelete
  8. Φανταστικά!!!!!!!!!!
    Πολύ ωραία σχέδια Ειρήνη μου!!!!!
    Μπράβο σου, φοβεροι συνδιασμοί!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. και σαγιοναρες,μα τι εισαι εσυ,ολα τα κανεις και τελεια!ειρηνακι μου δεν σε ξεχασα,απλα δν κατεβαινω συχνα αθηνα,αλλα θα τα πουμε!

    ReplyDelete
  10. Τι όμορφα που είναι όλα!!!Έχεις κάνει υπέροχους συνδυασμούς, δαντέλα, κορδέλες, χρώματα... Μπράβο Ειρήνη μου!

    ReplyDelete
  11. Πανέμορφα τα σανδάλια τώρα είσαι έτοιμη για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις!!!

    ReplyDelete
  12. Ειρηνη μου,ειναι κουκλιστικες!!!Πες μου που μπορω να βρω δερματινα σανδαλια να φτιαξω κι εγω...στην Δραμα δεν εχει πουθενα...κλαψ κλαψ...

    ReplyDelete
  13. Ελενάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ!Αντί να ψωνίζω είπα φέτος να τα φτιάξω..

    Βίλη μου να μην το κοιτάξεις!!!καλό είναι!!Μία ποιητική διάθεση που ζητάει να εκφραστεί θα το πω εγώ!χαχα!

    Ελενάκι μου σ'ευχαριστώ!!Κι εμένα τα 2 τελευταία είναι τα αγαπημένα μου..Υπάρχει εξέλιξη σιγά σιγά μάλλον..

    Ευθυμία μου σε ευχαριστώ πολύ!!

    Βασιλικούλα σ'ευχαριστώ πολύ!όποτε κατέβεις,μην αγχώνεσαι!

    Βάνα μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! :)

    Ναι Ρένα μου,τώρα πια είμαι πανέτοιμη!!

    Λευκοθέα μου σ'ευχαριστώ!!Εγώ βρίσκω στο κέντρο της Αθήνας...Ψάξε διαδικτυακά,πουλάνε κάποιοι.

    Σας φιλώ όλες!!!

    ReplyDelete
  14. Καλημέρα, Ειρήνη!Αυτές τις σαγιοναρίτσες με τη δαντελίτσα τις λάτρεψα!Καλοφόρετες!!!

    ReplyDelete
  15. Καλημέρα Βίκυ!
    Σ'ευχαριστώ πολύ!!

    ReplyDelete
  16. αχ τα είδα και στο φβ και τρελάθηκα!!!!!! ειδικά οι πρώτες είναι οι αγαπημένες μου! μπράβο ειρήνη!! :)

    ReplyDelete
  17. Μα τι παιδί "υπερπαραγωγή" είσαι εσύ?? Φτού σου κοριτσάκι μου!!! Έχω κάτι ετοιμόρροπα παλιά σαγιοναράκια που λέω να τους δώσω λίγο ζωή ακόμα μετά από αυτό!! Φιλάκια και συγχαρητήρια για το "δωράκι"! Πάντα τυχερή!! :)

    ReplyDelete
  18. Ειρήνη μου είναι πολύυυυυ ωραία!!!
    Το καθένα έχει το χαρακτήρα του, και της αδερφής σου τέλεια καλοκαιρινά αλλά και τα πιο γήινα στις αποχρώσεις της άμμου και των κοχυλιών εξαιρετικά! ΜΠΡΆΒΟ!
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε!

    ReplyDelete
  19. Ιωάννα μου σ'ευχαριστώ πολύυυυ!!

    Dimaki ^.^
    Να τα πιάσεις και να τα μεταμορφώσεις κατευθείαν!!
    Σ'ευχαριστώωωωω!!!!

    Νίκη μου σ'ευχαριστώ πολύ!!
    Καλό καλοκαίρι και σ'εσένα!!

    Φιλιά σε όλες σας!!

    ReplyDelete
  20. Είσαι κορίτσι πολυπλευρο και πολυτάλαντο!! Μπράβο σου. Ολες είναι εξαιρετικές!!

    ReplyDelete
  21. Σ'ευχαριστώ Ευγενία μου!!

    ReplyDelete
  22. Ειρήνη είναι όλα τέλεια.Με ότι ασχολείσαι το κάνεις φανταστικό.Της αδερφής σου τα σανδαλάκια μου πήραν το μυαλό!!Συνέχισε έτσι!!!

    ReplyDelete
  23. Σ'ευχαριστώ Λιτσάκι μου!!
    Τώρα πλέκω..να'σαι καλά εσύ και οι ιδέες σου! ;)

    ReplyDelete
  24. παντα ηθελα μια αδελφή...ιδιαίτερα τόσο ταλαντούχα όσο εσύ!!!!σλουρππππππππππππππππππ!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  25. χαχαχα!!Σ'ευχαριστώ Andria!! :))

    ReplyDelete
  26. Οι ομορφότερες είναι της αδελφής σου!!! Χάρηκα που σε βρήκα, στο εξής θα τα λέμε πιο συχνά ελπίζω!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  27. Καλώς ήρθες anthivolon!!
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  28. Υπέροχες όλες,δεν ξέρω ποια μου αρέσει περισσότερο είναι όλες τέλειες!μπράβο συνέχισε την καλή δουλειά!

    ReplyDelete
  29. Σ'ευχαριστώ Ειρήνη μου!!

    ReplyDelete
  30. Ειρηνάκι μου καλό...τι πανέμορφα σανδαλάκια είναι αυτα;; Μπράβο σου..όλα ένα προς ένα..όλα μου άρεσαν!!! Περιμένουμε και άλλα με ανυπομονησία!

    ReplyDelete
  31. Σ'ευχαριστώ Ρουλάκι μου!!!
    Θα έρθουν κι άλλα!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  32. Τι όμορφα! Τις λατρεύω αυτές τις σαγιονάρες!

    ReplyDelete
  33. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    ReplyDelete
  34. Καλησπέρα Ειρηνάκι μου...πραγματικά δεν παίζεσαι...τι όμορφα σανδάλια είναι αυτά? Και ιδιαίτερα μου άρεσαν της αδελφής σου και τα δικά σου...πολύ ωραία...Να εχεις καλή εβδομάδα...και περιμένω να δω και τα υπόλοιπα.

    ReplyDelete
  35. Τι όμορφα που είναι τα σανδαλάκια και οι σαγιοναρίτσες σου! Ποιος σε πιάνει τώρα! Μου μυρίζονται τέλειες καλοκαιρινές εμφανίσεις! Φιλάκια! :-)

    ReplyDelete
  36. Πολυ ομορφα ολα!!!Αλλα αυτα με τη δαντελιτσα παρολο που ειναι τα πιο απλα μου αρεσαν λιγο παραπανω!!!!Περιμενουμε κι αλλες!!

    ReplyDelete
  37. Το ένα ζευγάρι είναι πιο όμορφο από το άλλο! Τελικά φαντασία χρειάζεται και μεράκι! Μπράβο σου Ειρήνη!

    ReplyDelete
  38. Εύα,Βαλεντίνα,Κατερίνα και Simonmad σας ευχαριστώ πολύυυυ για τα καλά σας λόγια!!Θα έρθουν κι άλλες σύντομα!
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  39. Καταπληκτικές!!! Είσαι αστείρευτη πηγή!!! Ξεχώρισα τα σανδαλάκια στις γήινες αποχρώσεις!
    Μπράβο!!!

    ReplyDelete
  40. Pwpwwwwwwww ths aderfhs sou kai ta dika sou einai apla T-E-L-E-I-A-!!!!!!!!!!Mprabo Eirhnhhhhh sou euxomai na exeis ena magiko kalokairaki kai me ta sandalakia sou na pathseis se omorfes nees empeiries me ugeia kai xaraaaaa gemates xrwmataaa :-)))

    ReplyDelete
  41. Νάντια μου σ'ευχαριστώ πολύ!!Γήινα χρώματα χειμώνα-καλοκαίρι!! ;) Φιλάκια!!

    Happy Kathy μου σ'ευχαριστώ πολύυυ!!Μακάρι οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα!!Φιλιά πολλάααα!!!

    ReplyDelete
  42. Ειρηνάκι μου είναι πανέμορφες όλες!!!Οι τελευταίες μου άρεσαν περισσότερο!!!!!!

    φιλάκια και καλη εβδομάδα!!!
    *Magda*

    ReplyDelete
  43. Καλημέρα!!!
    είναι υπέροχες!! στο είπα ήδη^^
    περιμένουμε να δούμε και τη συνέχεια!!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  44. Τέλεια τέλεια τέλεια! Δεν ξέρω ποια μου αρέσουν περισσότερο νομίζω πως όλα είναι φοβερά!

    ReplyDelete
  45. α τι ωραία!Μου ανοίγουν την όρεξη για διακοπές!!!!

    ReplyDelete
  46. Μάγδα,Χριστίνα,Όλγα και Μαγδαληνή χαίρομαι που σας άρεσαν!!Θα επακολουθήσει και η συνέχεια...
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  47. Eιναι ολες ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!
    Γιατι δεν γινεται κ οι αδερφες μου να ειναι τοσο δημιουργικες??
    Περα απο την πλακα νομιζω οτι στο αμεσο μελλον θα επρεπε να σκεφτεις την πιαθανοτητα ενος on line μαγαζιου.. Εχεις πολυυυυ ταλεντο!
    xx

    ReplyDelete
  48. Κοριτσάκι μου σ'ευχαριστώ πολύυυυ!!!
    Πρέπει να το κοιτάξω..
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  49. είναι όλες υπέροχες!!! φανταστικές, μοναδικές!!!!!
    μπράβο σου Ειρήνη!!!!
    αλήθεια... από που τα πέρνετε αυτά τα σανδάλια και τις σαγιονάρες????

    ReplyDelete
  50. Σ'ευχαριστώ Ελευθερία μου!!
    Εμείς εδώ στην Αθήνα έχουμε το Μοναστηράκι που τα προμηθευόμαστε.Αλλά μπορείς να βρεις και στο διαδίκτυο!
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  51. Είναι όλα υπέροχα! Εύγε!!

    ReplyDelete
  52. Σ'ευχαριστώ Πέννυ μου!!

    ReplyDelete