Sunday, July 17, 2011

Συνάντηση Νο 5...

Καλησπέρα σας,τι κάνετε;;
Πολλή ζέστη σήμερα...Κυριακή και όπως καταλαβαίνετε λέξη απαγορευτική για παραλία!!
Οπότε μένω σπίτι και παλεύω να τελειώσω όσα έχω ξεκινήσει να φτιάχνω..
Θα σας τα δείξω άλλη ώρα όμως γιατί τώρα για άλλο λόγο ήρθα!!

Τι σας έχω;;;Συνάντηση!!!!
Μετά από μίνι γκάλοπ και αφού είδαμε ότι πολλές δεν έχετε φύγει ακόμα διακοπές,σας περιμένουμε την Τετάρτη, στις 20/7, στο Θησείο, στις 18:00 το απόγευμα στην καφετέρια "Αθηναίων πολιτεία"(Αποστόλου Παύλου 38 & Ακάμαντος 1).
Περιμένουμε να δούμε όλες τις γνωστές φάτσες,αλλά και πολλές καινούριες!!
Με ακούτε κοριτσάκια;;
  Να είστε όλες εκεί!!! 
    Όποια κοπέλα θέλει να έρθει και δεν έχει το τηλέφωνό μου,ας επικοινωνήσει μαζί μου(eirini_prot@hotmail.com) για να συνεννοηθούμε!

Καλή εβδομάδα!
Φιλιά πολλά!!!

5 comments:

  1. Ζηλεύω... Φιλάκια! :)

    ReplyDelete
  2. μμμ....λέω να είμαι εκεί!!! χαχαχαχα!!! φιλάκια!

    ReplyDelete
  3. Κρίμα που δουλεύω μέχρι τις 9. Κορίτσια ζηλεύω! Μια το διάβασμα, μια η δουλειά... Εύχομαι να περάσετε τέλεια αν και αυτό είναι το μόνο σίγουρο! Φιλιά πολλά! :-)

    ReplyDelete
  4. καλα να περασετεεεεεε

    ReplyDelete
  5. αχ, εγώ μόλις τώρα το είδα, αλλά έτσι κι αλλιώς ήταν αδύνατο να έρθω... φαντάζομαι πως περάσατε υπέροχα... περιμένουμε φωτογραφίες για να ζηλέψουμε λίγο... φιλιά

    ReplyDelete