Tuesday, December 06, 2011

19 μέρες για τα Χριστούγεννα!!!

Χαίρετε φιλαράκια μου!!
Μετράω αντίστροφα κι εγώ προς τα Χριστούγεννα και το μόνο σίγουρο είναι πως τα περιμένω με μεγαλύτερη ανυπομονησία απ'ό,τι τα πιτσιρίκια!!!
Γιατί;;;;Το ρωτάτε κιόλας;;Μπορεί να μην πιστεύω στον Άγιο Βασίλη πια(πολύ κακώς!!) αλλά αυτή η μαγεία των ημερών με ταξιδεύει!!
Έτσι,λοιπό,η σημερινή ανάρτηση θα έχει μυρωδιά εορταστική!!!!







Στολίδια για το σπίτι!









Γούρια για το νέο έτος!








Για το τέλος,ένα advent calendar που έφτιαξα(επί 3 φορές παρακαλώ...) 




Αυτά για σήμερα!!
Καλή σας νύχτα και φιλιά πολλά!!!

27 comments:

  1. Υπέροχα όλα Ειρηνάκι μου!!! Πραγματικά! Ειδικά αυτό το γλυκούλι αρκουδίνο με τον πολυμερικό...το ερωτεύτηκα!!! Καλό βράδυ!!

    ReplyDelete
  2. Πανέμορφαααα!!!
    Τι γλύκα που είναι το αρκουδάκι!! Κι όλα τ' αλλα κουκλίστικα!
    Αυτό με τον Αι Βασίλη ελπίζω να ήταν αστείο, γιατί για μια στιγμή μου πέρασε μια αμφιβολία, αλλά πάλι δε μπορεί, εγώ είμαι σίγουρη πως υπάρχει!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Πάρα, μα πάρα πολύ όμορφα και γιορτινά! Τα δέντρα κλέβουν την παράσταση!

    ReplyDelete
  4. Όμορφα. Όλα πολύ ωραία. Και τα γούρια και τα στολίδια και το ημερολόγιο. Μπράβο σου και του χρόνου.

    ReplyDelete
  5. Τι υπέροχα τα στολίδια!! Ειδικά οι καρδούλες :)

    ReplyDelete
  6. Ειρηνάκι χάθηκες και μας έλειψες!Αλλά μας αποζημίωσες άλλη μια φορά με τα πραγματάκια σου!Όλα είναι υπέροχα αλλά το advent calendar είναι πολύ πολύ ωραίο!!

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφα τα στολιδάκια σου!Τι είναι αυτό το advent calendar που έχεις φτιάξει με τα πουγκάκια; Και κάτι άσχετο!Βρε κορίτσια πόση ώρα θέλει για να ζεσταθεί η σιλικόνη στο πιστόλι;Δεν κατάφερα τίποτα,δεν έβγαζε σιλικόνη...

    ReplyDelete
  8. Χρυσοχέρα μου εσύ...!!!

    ReplyDelete
  9. Όλα είναι καταπληκτικά και τόόόόσο χριστουγεννιάτικα!
    Αλλά άσε με να τρελαίνομαι για το ημερολόγιό σου!Φανταστικό!
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  10. είναι όλα πανέμορφα!!το αρκουδάκι με ξετρέλανε!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    ReplyDelete
  11. Μπορεί να αργείς αλλά μας αποζημιώνεις για τα καλά...εμείς πάντως φέτος θα αφήσουμε ενα ποτήρι γάλα και ένα μελομακάρονο δίπλα στο τζάκι ...γιατί είμαστε σίγουροι ότι θα μας θυμηθεί μετά από πολλά χρόνιας ο Άγιος!!!! Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  12. Πολυ ομορφα ολα ... φοβερο το αρκουδάκι σου! Μπραβο

    ReplyDelete
  13. καλέ τι όμορφα όλα!! αυτό το αρκουδάκι σαν αληθινό μοιάζει!!!!!
    και τα υφασμάτινα στολίδια σου όλα σουπερ...
    και του χρόνου!!!!

    ReplyDelete
  14. Ax τι όμορφα στολίδια! Το advent τι όμορφο και ξεχωριστό. Αν το ήξερα θα σου είχα ζητήσει κι εγώ ένα. του χρόνου θα ξέρω!
    Φιλιά πολλά!
    xo

    ReplyDelete
  15. ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΥΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ (ΕΠΙ) ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!

    ReplyDelete
  16. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ReplyDelete
  17. Γουάου!!!!! Όλα είναι πανέμορφα!!!!! Τί τέλειο αρκουδάκι!!!!! Τί πανέμορφα αστέρια και στολίδια και γούρια είναι αυτά!!!!!!! Όσο για το ημερολόγιο είναι παραμυθένιο!!!!! Πολύ όμορφο!!!! Γειά στα χέρια σου!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκιαααα!!!! :ο)

    ReplyDelete
  18. Σας υπερευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!!!
    Το advent calendar(για όσους ρωτούν) είναι ένα ημερολόγιο που μετράει αντίστροφα από την αρχή του Δεκέμβρη μέχρι τα Χριστούγεννα.Κάθε μέρα ανοίγεις και ένα πουγκάκι που έχει μία εκπληξούλα μέσα.Τα δικά μου εννοείται ότι περιείχαν σοκολατάκια και καραμέλες γιατί προορίζονταν για τα ανίψια μου,αλλά και για τα "παιδιά" μου!
    Φιλιά πολλά!!!

    ReplyDelete
  19. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΕΚΛΕΨΕ ΚΑΡΔΙΕΣ!!!!!!!!!!!1

    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!!

    ReplyDelete
  20. Τα στολίδια είναι φανταστικά...Χίλια μπράβο!

    ReplyDelete
  21. Πολύ όμορφα τα έφτιαξες όλα Ειρήνη, γεια στα χέρια σου!!

    ReplyDelete
  22. ειναι πολυ ομορφα!!! μ αρεσει πολυ το δεντρο να μην εχει αυτες τις πλαστικες μπαλες κ ν εχει χειροποιητα στολιδια

    ReplyDelete
  23. αχ,τι να πρωτοπω!!
    ειναι ολα τοοοσο γλυκα!!
    τελεια!!

    ReplyDelete
  24. Δεν έχω λόγια...Είναι όλα καταπληκτικά!!! Μποράβο σου!!!!!!!!

    ReplyDelete
  25. όλα είναι πολύ γλυκά!

    ReplyDelete
  26. Ειναι ολα πανεμορφα.....αλλα μου αρεσε πολυ το ημερολογιο....και δεν μπορουσα να παρω τα ματια μου απο τον αρκουδακο!!!!Τι γλυκος!!!!!!!!!!!!!!:Ρ

    ReplyDelete
  27. οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές. Και γενικά το μπλόγκ σου. Μπράβο!

    ReplyDelete